Často kladené otázky…

 

Kedy bude moja objednávka vybavená?

Každú Vašu objednávku spracuvávame behom 24 hodín. Tovar, ktorý je k dispozícii na sklade, posielame  v ten istý deň alebo nasledujúci deň najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky (zvyčajne do 24 hodín). V prípade nejasností kontaktujeme kupujúceho emailom alebo telefonicky.


Prečo som nedostal potvrdzujúci email po objednaní?

Ak ste nedostali úvodný potvrdzujúci email, skontrolujte si prosím priečinok SPAM, prípadne iné nastavenia, ktoré by mohli blokovať príjem emailov z našej adresy  a pridajte si našu adresu do svojich kontaktov.
Ak sa Vám nepodarí prísť na problém, neváhajte nás kontaktovať emailom alebo telefonicky.


Ako môžem zaplatiť?
Kúpnu cenu môžete uhradiť nasledovným spôsobom:
Dobierkou - spôsob platby v rámci Slovenskej republiky.
Peniaze za tovar kupujúci zaplatí až pri prevzatí tovaru poštovému doručovateľovi, kuriérovi alebo na pošte.
Bankovým prevodom - po prijatí objednávky na tovar zašle predávajúci kupujúcemu faktúru, spolu s číslom účtu, pričom variabilný symbol bude číslo faktúry.

PayPal  platba


Môžem si vybrať lacnejší spôsob dopravy?
Áno, spôsob dopravy si zvolíte pri objednávke. Zásielky v rámci Slovenska a Českej republiky posielame prostredníctvom Slovenskej pošty alebo kuriéra GLS. Po dohovore je možné aj osobné prevzatie.

Cenník dopravy pre SR a ČR pre jednotlivé spôsoby dopravy nájdete tu


Koľko bude stáť poštovné?
Cena poštovného záleži od toho aký spôsob dopravy zásielky si vyberiete. Pri objednávke nad 75 eur, cenu poštovného neplatíte pri platbe vopred v rámci Slovenska (neplatí pri spôsobe platby na dobierku).

Cenník dopravy pre SR a ČR pre jednotlivé spôsoby dopravy nájdete tu


Prečo vidím odlišnú cenu na stránke produktu oproti cene v košíku?
Na webe máme implementovaný modul geolokácia, čiže ak vaše internetové pripojenie pochádza z krajín mimo EU vidíte cenu bez DPH, preto ak dáte produkty do košíka a zadáte adresu v EU, k cene je prirátané DPH.

 
Môžem vrátiť už zakúpený tovar ak nie som spokojný?
Ak nie ste spokojný so zakúpeným tovarom, môžete ho do 30 dní vrátiť nepoužitý a v originálnom balení po predložení dokladu o kúpe a my vám vrátime peniaze späť.



Ako je to so zárukou na produkty?
Všetky produkty, ktoré predávame sú nové priamo od výrobcu s plnou zárukou.

Ak ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, prosím kontaktujte nás na:

Radi zodpovieme všetky Vaše otázky.